24 h Spa Francorchamps

Gepubliceerd 1 augustus 2011 door Sannie

Zaterdag had ik met papa een mannendag. Voor de Vaderdag had hij een dagje op het circuit van Spa Francorchamps gekregen. En Nico en Joey gingen ook mee. Ik vond het heel leuk, heb mijn ogen uitgekeken. Was nog nooit naar zoiets geweest. Maar had aan het eind van de dag zelfs geen zin om naar huis te gaan al was het dan koud. Papa zei dat de Formule 1 nog leuker was dus nu hebben we bedacht dat we daar ook maar eens naar toe moesten ! Is voor papa al heel wat jaartjes geleden dus die had daar wel zin in. Moeten we maar gaan sparen voor de kaartjes zei mama dus dat gaan we dan maar doen. Hier wat van de foto’s die we gemaakt hadden !

6 reacties op “24 h Spa Francorchamps

  • leuke dag hoor!kan me nog heri nneren dat wij een keertje met je naar de rally in Almere zijn wezen kijken maar toen vond je al die race geluiden eng.Maarja, nu je al 8 ben ben je daar natuurlijk niet bang meer voor!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

