Nieuw logo !!

Gepubliceerd 19 juli 2011 door Sannie

Angelique had al een tijdje terug een logo voor Beauty & More ontworpen. Was super mooi, was er ook heel blij mee. Alleen waren de kleuren nog afgestemd op het vorige merk wat ik zou gaan gebruiken. Henrixc3xabtte Faroche werkt met pasteltinten, vandaar ook het roze in mijn salon. Dus heeft Angelique mijn logo nu ook aangepast en dit is hem nu geworden :

LogorozeB&More

 

update 20 juli : Het blijkt dat sommige hem niet kunnen zien. Schijnt te maken te hebben met welke browser je gebruikt. Op facebook verschilt de kleur per browser… geen idee waar het hem in zit, mocht iemand het weten hoor ik het graag !

Nieuwe poging :

 

Photobucket

10 reacties op “Nieuw logo !!

  • Ik zie ze allebei…..

    En ja Firefox he… toch de beste, nog steeds ;-))

    De verschillen in kleur, is iets waar jij niets aan kunt doen. Iedere monitor heeft eigen kleurinstellingen die je kunt aanpassen en bovendien heeft ieder merk andere instellingen dan elke volgende… het werkt net als met tv’s… in een tv-winkel zie je op meerdere tv’s hetzelfde programma maar de kleuren zijn nooit gelijk…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

