Salon ingericht !!

Gepubliceerd 11 juli 2011 door Sannie

Marco is druk geweest de laatste paar dagen. Er liggen extra stopcontacten in de salon en de muren zijn allemaal geverfd. Drie muren wit en xc3xa9xc3xa9n muur zachtroze. Gister heeft hij samen met Yannick het laminaat gelegd en de kasten in elkaar gezet. Dus gisteravond kon ik gaan poetsen en inrichten ! Leuk hoor, schuiven van links naar rechts… Ik heb nu nog ruimte genoeg omdat ik nog een hoop producten en apparatuur in oktober krijg. Maar voorlopig ziet het er heel mooi uit, bedankt mannen voor de hulp !! En Melissa is begonnen met mijn website dus zo langzaan aan schieten we goed op. Zal alvast wat foto's plaatsen, werd al omgevraagd…

10 reacties op “Salon ingericht !!

  • Dat ziet er wel heel gaaf uit hoor, mooi die zachte kleuren ook! Jullie hebben veel werk verricht, maar het resultaat mag er dan ook zijn! Het is dat je zover weg woont, anders zou ik graag eens in die stoel willen komen liggen!
    Succes verder hoor!

  • Wow wat een geweldige foto’s!
    Ik kan me je blijdschap helemaal voorstellen, je bent er al zo lang mee bezig en zo langzamerhand kom je op het punt dat je je droom hebt verwezenlijkt, geweldig meis, van harte gefeliciteerd, het is je zo gegund!

    Genieten deed je al maar straks nog meer, go for it girl!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

