Beauty & More updeetje

Gepubliceerd 1 juli 2011 door Sannie

Ik heb de laatste weken een hoop tijd in de salon gestoken. Ben gister bezig geweest met de website. Gaat best wat tijd inzitten om al die tekst op zijn plek te krijgen. Heb twee weken terug ook het een en ander ingekocht. Ga de make-up van Golden Rose gebruiken en heb hier dus nu een mooie display staan.  IMG_8862

Ook heb ik hier nu een heleboel nagellakjes staan. Volgens Kaylinn zijn ze van haar, ze is er helemaal weg van ! IMG_8863
En afgelopen woensdag was er weer een VIP avond bij de Douglas. Heb daar mijn verjaardagsgeld goed besteed en heb nu een heleboel Leco Visagie kwasten. Ben er super blij mee, wou deze al jaren maar vond ze altijd wat te kostbaar. Maar ja, nu "moet" ik wel natuurlijk, nu is het voor het werk !! IMG_8864

Kortom ben lekker aan het uitgeven de laatste tijd. Maar langzaam aan komt de salon wel tot leven, Marco gaat van de week wat extra stopcontacten maken en dan kunnen we gaan verfen. En dan laminaat erin en de kasten plaatsen. We schieten dus op. Maar we hebben nog even, 8 oktober ga ik officieel open en hebben we een "open deur dag". Dus schijf hem vast in je agenda….

5 reacties op “Beauty & More updeetje

  • Dat is een mooi display!
    De kwasten van leco zijn inderdaad er fijn. Ik had eerst een ander merk, maar die is van de aardbodem verdwenen. Helaas hadden ze dit jaar niet zon mooie acties bij de VIP avond:(

    Ik ben er alleen maar geslaagd voor een geurtje!

    Liefs!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

