Op bezoek bij Sophie !!

Gepubliceerd 13 juni 2011 door Sannie

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. Ik zou mijn nieuwe nichtje (ja, eigenlijk achter-achter maar dat klinkt zo raar) in het echt gaan zien ! Toen we de vorige keer in het ziekenhuis waren mocht ik namelijk nog niet mee gaan kijken, er mochten geen kinderen mee naar binnen namelijk. Maar nu is Sophie al even thuis en gingen we op bezoek. En ik mocht haar ook vasthouden. Ze is echt heel lief en heel klein nog. Ik kan niet wachten tot ze wat groter is en lekker met ons hier komt spelen. Maar voorlopig hou ik haar wel vast en knuffel ik met haar, dat is ook al heel leuk !! IMG_8815

4 reacties op “Op bezoek bij Sophie !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

