Alice in Wonderland !!!

Gepubliceerd 8 juni 2011 door Sannie

Toen ik uit school kwam had mama een verrassing voor me ! Zoals jullie misschien wel weten ben ik nogal gek op K3. En die spelen nu in de musical Alice in Wonderland. Ik ken de clip al uit mijn hoofd, zing het liedje mee en doe de danspasjes. En in die clip hebben ze hele mooie jurken aan. Nu was mama vandaag bij de JBC geweest, een kledingwinkel hier. En wat denk je dat ze voor me had meegenomen ?? Inderdaad, een K3 Alice in Wonderland jurk. Ik ben er zo blij mee, hij is heel mooi en met een petticoat. Ik wou hem gelijk aan en bleef maar rondjes draaien. Maar dat was nog niet alles, we gaan nu in de zomervakantie ook nog eens naar de musical ! In Den Haag, en dan blijven we gelijk een nachtje slapen in een hotel. Heb er nu al zin in !!! IMG_8778

4 reacties op “Alice in Wonderland !!!

  • Wat een mooi jurk is dat je lijkt wel op een princes, dat is een verrassing dat jullie naar de musical gaan en ook in een hotel, dat is heel erg leuk

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

