Alles opgebouwd !

Gepubliceerd 7 juni 2011 door Sannie

Zoals ik al had verteld had ik vrijdag heel wat Lego gekocht. Had er vrijdag nog niet zo veel aan kunnen bouwen omdat ik naar de kapper moest en we naar Weert gingen. En zaterdag was het sporten en toen naar de verjaardag van Opa. Maar zondag kon ik aan de gang ! Alles is dus nu in elkaar gezet en ik heb er al veel mee gespeeld. Diane wou graag een foto zien van mijn bouwkunst nou hier is ie !! IMG_8772

5 reacties op “Alles opgebouwd !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

