Yannick 8 !!

Gepubliceerd 29 mei 2011 door Sannie

Vorige week zaterdag was het dan eindelijk zover : ik werd 8 jaar ! Papa en mama hadden een beetje een druk weekend met de fuif en al maar mijn verjaardag moest toch doorgaan. Wat korter dan anders, maar dat mocht de pret niet drukken. Er was een hele leuke taart,ik wou anmelijk mini tompoucen, Vind ik altijd zo lekker ! En daar zat nu ene leuk Toy Story plaatje op en tekst Yannick 8.Ik kreeg van papa en mama een nieuwe fiets waar ik zeer blij mee ben. Van Kaylinn een Toy Story set ook al leuk. Van opa en oma een MP4 speler en van Diane en familie een step en oplader voor de MP4. En van de rest kreeg ik euro’s. Dat had ik ook gevraagd, ik wil graag Lego Toy Story kopen en dat ga ik nu snel een keer doen. Is er helaas nog niet van gekomen want vanaf woensdag ben ik ziek geworden… Ging tijdens mijn feestje ineens fout, heb tot twee keer toe alles eruitgegooid…… Toen iedereen weg was ben ik ook gelijk mijn bed ingedoken en het gaat eigenlijk vandaag pas weer wat beter. Was wel jammer want was vandaag een hele leuke handbaldag met toernooi enzo maar dat ging het dus niet worden voor mij. Maar om weer op de vrjaardag terug te komen, ben dus nu wel 8 en heb ondanks alles toch een leuk feestje gehad. We hebben lekker gespeeld, zelf taartjes versierd en een speurtocht gedaan als piraten. We moesten op zoek naar de schat die ergens verstopt lag hier in Kreyel. En nu is het feesten weer voorbij al komen er volgende week nog vrienden dus ik vier het stiekem gewoon nog een keer !!

5 reacties op “Yannick 8 !!

  • de tompoucen waren ook heel lekker en je had weer heel lekker weer op je verjaardag alleen jammer van je feestje dat je ziek werd

  • Nou Yannick je bent flink verwend met je kado’en wat leuk die tompoucen. Dat wist ik niet dat ze dat ook deden.
    Jammer dat je alleen ziek bent geworden, fijn dat het nu weer beter met je gaat en dat je lekker met je nieuwe dingen kunt spelen. (alweer 8 jaar waar blijft de tijd “zucht”)

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

