Moederdag

Gepubliceerd 11 mei 2011 door Sannie

Afgelopen zondag was het weer Moederdag en ook ik ben goed verwend ! Yannick en Kaylinn hadden allebei wat moois gemaakt op school. Yannick had een bloempotje beschilderd en een leuk gedichtje en een zonnebloempit "voor een moeder met pit". Kaylinn had een bloem gemaakt en een mooie omslag met "ma-de-liefste" geverfd waarin het versje zat. Wat ze vervolgens al lezend  (wat ze nog niet kan) ging zingen. En daarnaast kreeg ik ook nog twee kussen voor de ligstoelen zodat ik lekker kan luieren. Kortom goed verwend dus. Hier wat foto's van de kunstwerken !

 

6 reacties op “Moederdag

  • Ik heb weer even flink wat moeten lezen bij je, was een weekje weg (wat je al gezien hebt).
    Maar hier is ook maar genoeg gebeurt. Kermis gehad, dagje weg geweest, moederdag goed verwend geweest zie ik wel en weer een tand eruit…Ziet er goed uit hoor Yannick je fietsenrekje hihi.

    Morgen mogen ze hier weer naar school en zit het er helaas alweer op.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

