Bokrijk

Gepubliceerd 5 mei 2011 door Sannie

In de paasvakantie zijn we een dagje naar Bokrijk geweest. Dit is een openluchtmuseum waar veel huizen van vroeger staan. En bijvoorbeeld ook een oude school met een hele strenge meester ! En met houten schoolbankjes maar die vond ik niet eens zo veel schelen met degene bij ons in de klas want die zijn ook al wat jaartjes oud…  IMG_8334 Ik vond het wel leuk in Bokrijk, Kaylinn was wat sneller uitgekeken. Maar bij het Domein Bokrijk hoort ook een grote speeltuin dus daar zijn we ook nog even geweest. We hebben een abonnement dus we zullen nog wel vaker teruggaan. Ook krijgen we bij veel andere parken korting zoals het Gaia Park in Kerkrade dus we zullen nog wel wat dagjes weggaan ! En dat is best gezellig zo met zijn vier zeker als het zulk goed weer was als in de Paasvakantie.  IMG_8360

5 reacties op “Bokrijk

  • Leuk hoor, zo’n oud schooltje! Maar ik kan me voorstellen dat jullie op een gegeven moment zijn uitgekeken hoor!! En dat is de speeltuin toch net wat leuker, zeker met dit goede weer.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

