Handbalfan nummertje 2….

Gepubliceerd 31 maart 2011 door Sannie

Gistermiddag mocht ik voor de eerste keer naar Handbal. Ik ga natuurlijk altijd mee Yannick brengen en vond het dan wel leuk. Nu ga ik elke zaterdagochtend altijd turnen en dan zitten de handballers naast ons. En ik stond dan ook altijd te turen. Ik wou graag zelf ook op handbal. Nu mocht ik gister dus een keer meetrainen met de mini's en ik vond het super ! Ik heb aanstaande zaterdag nog xc3xa9xc3xa9n keer turnen en daarna ga ik elke woensdag en zaterdag anderhalf uur trainen. Gelijk met Yannick alleen in een andere groep. Maar mama vond het wel makkelijk dat we dezelfde tijden hebben, scheelt weer wat heen en weer rijden. Nu dus twee handballers in de familie. Mini

4 reacties op “Handbalfan nummertje 2….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

