Logeren !!

Gepubliceerd 14 maart 2011 door Sannie

We hebben vorige week een hele leuke vakantieweek gehad. Maandag eerste de grote Carnavalstoet, het begon al goed. Dinsdag zijn we naar Kerkrade geweest naar de Decathlon. Een hele grote sportzaak. Kaylinn heeft nieuwe turnschoenen, een trainingspak, 2 shirts en korte broek gehad. Ik kreeg een trainigspak, 2 korte broek, 2 shirts, knielappen (bescherming)en speciale handbalschoenen. En ook hebben we allebei een handbal gehad. Deze kunnen we dan gebruiken om buiten mee te oefenen. Kaylinn heeft er ook xc3xa9xc3xa9n want die wil altijd mijn bal… Maar we kunnen dus weer goed gekleed gaan sporten ! Daarna zijn we naar de Ikea geweest in Heerlen, was mama ook weer blij. Dinsdagavond hadden we ook iets leuks. Ik ging bij Kaylinn logeren ! Dat hadden we eigenlijk nog nooit gedaan maar het was zo leuk dat Kaylinn woensdagavond bij mij kwam. Mama had verwacht dat we flink gingen feesten maar dat viel best mee. Gaan we zeker nog een keer doen. Woensdag hebben we eerst onze zomerkleding gepast. We zijn toch weer wat gegroeid dus er kon weer heel wat weg. Ga ik binnenkort samen met mama proberen te verkopen op de kledingbeurs. Woensdagmiddag kon ik dan gelijk mijn sportspullen uitproberen op de handbal. Donderdag ging ik bij Esmee spelen en 's middags naar de sportinstuif. Was heel leuk, de sporthal stonmd vol met leuke dingen zoals springkasteel enzo. Zo was er dus weer een dag voorbij… Vrijdag zijn we naar Plopsa Indoor geweest, nog een laatste keer want ons abonnement is bijna verlopen. Eind van de middag ben ik met mama naar Weert geweest, samen ff shoppen. Was ook gezellig want we hebben nog een lekker ijsje op ! En toen was de week al weer voorbij. Ging snel maar was weer heel leuk. Op naar de volgende vakantie, 11 april twee weken. Is dus al weer snel ! IMG_8119

6 reacties op “Logeren !!

  • Wat een leuk logeerpartijtje en ook nog eens lekker dichtbij huis. En een hele leuke vakantieweek gehad. Tjee, jullie twee weken vakantie straks alweer… Lekker hoor..

    Enne… gefeliciteerd met jullie papa!

  • Dat is leuk bij Kaylinn logeren, het ging beter met jullie als bij mama en Diane, daar heeft Oma een heleboel keer de matras moeten heen en weer slepen, want dan was er weer ruzie en na een half uur moest alles weer terug. Tot ik zei nu doen jullie het zelf maar.
    Van dat ijsje ben ik jaloers op je dat is lekker zeg.
    groetjes

  • Nou, als ik dat zo lees hebben jullie een prima vakantie gehad zeg!!
    Jullie volgende vakantie schiet ook al weer op, zijn jullie al plannen aan het maken voor leuke dingen dan??

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

