Kinderstoet

Gepubliceerd 5 maart 2011 door Sannie

Gistermiddag was het dan zover, tijd voor de Kinderstoet ! We hadden heel veel geluk met het weer, geen wind maar wel een heerlijk zonnetje ! Ik vond het ontzettend leuk, vond het jammer dat het al afgelopen was. Ook Kaylinn vond het leuk al stond ze er maar een beetje stil bij op de wagen. We zagen er mooi uit als indiaantjes met onze zelfgemaakt versieringen.We hebben nu al zin in maandag als we met de grote stoet gaan meedoen. Het leuke was ook nog dat Opa en Oma R er bij waren ! Dat vonden we een leuke verrassing, waren er voor ons ook wat kijkers buiten mama. Papa kon ons heel goed bekijken want die liep mee met de wagen. Ik weet nu al dat ik voortaan Carnaval ga vieren want vind het superleuk !! Alaaf !!!

6 reacties op “Kinderstoet

  • Het was een hele mooie stoet, ik vond de indianen het leukst (hoe zou dat nou komen) jullie zagen er allemaal heel leuk uit.
    Heel veel plezier morgen in de grote stoet.

  • Dat ziet er leuk uit zeg!! Ik kan me voorstellen dat jullie het jammer vonden dat het al voorbij was.
    De grote optocht is ondertussen ook al weer voorbij, hoop dat het net zo leuk was.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

