Dag 4 : Schminken en hoedjes….

Gepubliceerd 3 maart 2011 door Sannie

Vandaag was het de beurt aan Yannick om geschminkt naar school te gaan. Eerst wou hij vanochtend als vis… Ja, ahum, ik ben er al niet zo handig in en dat in een klein kwartiertje… Ik heb alleen schminkpotloden en die zijn goed voor figuurtjes en zo maar om er een hele gezicht mee in te kleuren. Dus het werd een clown. Is redelijk gelukt vind ik zelf. Moet toch maar eens achter een schminkboek en goede schmink aan denk ik… Kaylinn mocht vandaag iets opzetten en dat werd het apenhoofd. En zo gaan ze dus de laatste echte schooldag in. Morgen is het een en al feest. Prins en Prinses Carnaval komen, daarna wordt iedereen geschminkt en verkleed als indiaan en kan de stoet om 13.30 gaan beginnen! Ik zal een hoop foto's maken dan kunnen jullie ook een beetje mee-feesten.  IMG_7963

6 reacties op “Dag 4 : Schminken en hoedjes….

  • Een clowntje… het past volgens mij wel bij Yannick, want uit veel blogjes kun je wel merken dat hij een clowntje kan zijn.

    En Kaylinn ziet er ook weer heel schattig uit. Hier doen de scholen morgen wel aan carnaval… weet alleen niet of wij daar echt blij mee zijn…

  • Wat leuk allemaal, die carnaval bij jullie!!
    Ik heb nooit van carnaval gehouden, maar als ik dit zo lees en zie, zou ik haast willen dat ik weer opnieuw schoolkind was, maar dan in Bocholt!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

