Carnavalsweek op school !!!

Gepubliceerd 28 februari 2011 door Sannie

Het is van de week de hele week Carnaval op school. Vanochtend mochten we allemaal verkleed komen. We begonnen de dag goed met leuke muziek op het schoolplein. En voordat we naar binnen gingen eerst de polonaise, de vogelstjesdans en nog veel meer ! De rest van de week is er ook elke dag wat. Zoals een dag geschminkt naar school, een dag hoedje op enzovoort. En vrijdag komen dan Prins en Prinses Carnaval naar school en hebben we 's middags de stoet(=optocht). De wagen is zaterdag gemaakt, ziet er heel mooi uit. Wij gaan allemaal als indianen en op de wagen staat een tipi, totempaal en grote kookpot. Op de zijkanten staan kano's. En nu is er het plan om maandag ook met de grote stoet mee te doen. Met de papa's en mama's dan. Kaylinn en ik leek het wel wat, papa en mama moeten nog ff aan het idee wennen. Dit is de eerste keer dat we Carnaval gaan meemaken en zoals het er nu naar uitziet doen we het gelijk goed !!! Jullie horen (en zien) wel hoe het afloopt. En zo gingen we vandaag naar schoolIMG_7951

 

2 reacties op “Carnavalsweek op school !!!

  • Wat ontzettend leuk…, jullie doen er op school al meer aan dan hier bij ons.
    Dat met die muziek op het schoolplein (met de pauzes) herken ik ook nog van mijzelf toen ik op de basisschool zat.
    Ik vind het dan ook erg jammer dat ze dat op de school waar mijn kindjes op zitten niet doen…
    Jeroen heeft ook op deze school gezeten en toen was het ook al niet, ik vind het erg jammer want je komt al helemaal in de stemming.

    Geniet ervan hxc3xa9 deze week…papa en mama ook!
    Ben benieuwd naar jullie opstoet😉

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

