Meidenochtendje !!

Gepubliceerd 15 februari 2011 door Sannie

Zondagochtend hadden Kaylinn en ik een meidenochtend. Marco en Yannick vertrokken om 9.15 naar een Handbaltournooi. (Wat trouwens goed ging, 7 van de 8 wedstrijden gewonnen!) Maar de meiden waren dus alleen thuis. Kaylinn kwam eerst bij mij in bed tv kijken. Na Mega Mindy en X-Mix was het dan tijd om beneden een broodje te eten. Daarna ging Kaylinn mij "mooi maken". Mijn haar werd gekamd en er kwamen allerlei elastiekjes en speldjes in. Daarna kreeg ik ook nog make-up op. En toen was het tijd om wat te gaan bakken. Scones deze keer. Kaylinn vond het geweldig, was druk bezig met het deeg wat wel heel erg plakte trouwens… Toen we klaar waren waren de mannen er al weer. "Jammer he mama, is ons meidendag voorbij"

8 reacties op “Meidenochtendje !!

  • Leuk hxc3xa9 zo’n meidendag, gebeurt hier ook te weinig.
    Zien er lekker uit hoor Kaylinn en eh… waar is de foto van mama toen jij haar zo mooi hebt gemaakt?

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

