Weekend weer voorbij….

Gepubliceerd 31 januari 2011 door Sannie

En dan is het weer maandag… Leuk weekend gehad, zaterdag hadden we namelijk een feestje! Mijn ouders waren 40 jaar getrouwd en dat moest natuurlijk gevierd worden. Dus 's ochtends eerst naar de kapper en toen richting Nieuwegein. Daar mijn moeder "mooi gemaakt" (zoals Kaylinn dat noemt) en 's avonds dan het feest in een zaal in Utrecht. Was super gezellig, de kids vonden het ook super. Ze zijn nog nooit zo laat opgebleven, waren pas 3.15 thuis… Maar ze zijn wel in de auto gelijk in slaap gevallen hoor, we waren Utrecht amper uit of ze snurkten al. Maar ze vonden het echt leuk, hadden nog nooit zoiets meegemaakt. Ze hebben lekker meegedanst en ik heb zelfs met mijn zoon een (soort van) foxtrot gedanst. En daarna heeft hij ook nog met Kim gedanst en dat vond hij ook wel heel leuk, "dansen met zijn 3 mama want de baby deed ook mee in de buik !". Ik heb samen met mijn zus nog een levensloop gedaan, traditie in onze familie. Na afloop daarvan kregen mijn ouders dan ook ons kado, 4 dagen naar Parijs. Ook hebben we met de familie nog een liedje gedaan op de vogeltjesdans. Mijn ouders hebben namelijk al jaren vogels dus dat was wel toepasselijk. Wij stonden daar allemaal met papieren snavels op en Bas was zelfs verkleed als kanarie. Heb een foto hiervan ff  bij mijn zussies weblog gepikt… (als je heeeeel goed kijkt zie je mij, Marco en Kaylinn op de achtergrond) 6a0134838e4edc970c0148c82b2e8f970c-320wi Kortom het was een leuk feestje ! Verdere foto's heb ik nog niet, die komen nog wel een keer. 

4 reacties op “Weekend weer voorbij….

  • Het was erg leuk, fijn ook dat (bijna) alle kleinkinderen erbij waren en die hadden ook plezier.
    Ze hebben zich prima gedragen zelfs toen ze moe werden, maar dan ga je gewoon even de polonaise lopen he Yannick.

  • het was idd gezellig, en Megan was ook al snel in slaap in de auto hoor!! Wel lache, jullie pikken allemaal de foto van mij, Ma ook al !! Was toch handig, zo’n blackberry….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

