Hyves vs Facebook

Gepubliceerd 28 januari 2011 door Sannie

Hyves Ik heb al geruime tijd een Hyves-account. Met daarop natuurlijk de nodige vriendjes. Maar wel Nederlandse vriendjes want de Belgen doen daar niet aan mee. Hier zitten ze allemaal op Facebook dus daar ook maar eens gaan kijken. En dus ook daar een account met de nodige vriendjes. Ik bekijk ze elke dag een keer en probeer ook dagelijks wat te plaatsen. Heb eigenlijk geen voorkeur voor de xc3xa9xc3xa9n of ander, vind ze allebei leuk om bij te houden. n je vind af en toe nog eens een oud collega/vriendinnetje terug. Ook leuk toch, om te zien hoe het met iedereen is vergaan in de afgelopen jaren. En hoe zit het met jullie ? Doen jullie ook aan vriendjes verzamelen ? Ben benieuwd…Mochten jullie ook bij Hyves en/of Facebook zitten en nog niet mijn vriendje zijn kom dan gerust eens kijken !! Fb

4 reacties op “Hyves vs Facebook

  • Dat facebook vind ik er niet uitzien en daar snap ik totaal niks van. De privacy is daar ook niet zoals bij hyves, dus nee, ik heb geen facebook. Wel hyves, maar daar zijn we al vriendjes.

  • Ik had ooit beide…. op aandringen van de mijn kids… die beide hebben….
    Ik vond beiden niet bijzonder genoeg en veel te oppervlakkig. Die aantallen ‘vriendjes’ zei me ook niks…
    Kortom…. weg ermee😉

    Ik heb mijn web-logvriendjes, daar hoor jij al geruime tijd bij, kortom…. ik ben zeer tevreden😉

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

