Geslaagd !!

Gepubliceerd 26 januari 2011 door Sannie

Gister was het dan zover. Na dagen stressen praktijk- en theorie examen op school. Kan me niet herinneren dat ik me vroeger op school ooit zo druk heb gemaakt en zo stressy was. Hoe ouder hoe gekker denk ik… Maar het was niet voor niks, ik ben geslaagd ! Geen school dus meer op dinsdag. Zal wel wennen worden, we hadden een super leuke groep en het was een leuk uitje elke keer. Gister zijn we met een aantal nog wezen eten. Was een leuke afsluiter. En we zullen wel contact houden, als het goed is gaat de eerste in april haar zaak openen dus dan kan ik gelijk een afspraak boeken ! Voor mij is het nog afwachten op theorie examen in Brussel. waarschijnlijk april mag ik komen en dan kan als ik slaag de zaak hier ook snel open ! LogoB&More

10 reacties op “Geslaagd !!

  • Gefeliciteerd! Gaat vast goed komen daar in Brussel en dan is het eindelijk echt zover. Altijd jammer om afscheid te moeten nemen van elkaar, maar gelukkig blijft het contact.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

