Handbaltornooi

Gepubliceerd 16 januari 2011 door Sannie

Vanmorgen had ik mijn eerste handbaltornooi. Ik zit sinds september op Handbal en durfde het nu wel aan om mee te spelen. het was ons eigen tornooi dus een thuiswedstrijd. We hebben in totaal 5 matchkes (ja, Belgixc3xab hier hihi) gespeeld. We hebben er 3 gewonnen, 1 gelijk gespeeld en 1 verloren. Ik heb ook wat ballen gehad, het ging best goed. Moet nog wel goed doorkrijgen hoe alles gaat maar ging de laatste wedstrijd al een heel stuk beter. Verdedigen, aanvallen en dan ook nog blijven lopen, best vermoeiend! Heb net lekker een tijd in een warm bad gezeten,vonden mijn moeie benen wel heel lekker. En nu op naar het volgende tornooi. Helaas kan ik 30 januari niet, wij hebben de avond daarvoor feest van Opa en Oma en om dan ’s ochtends vroeg weer op het veld te staan leek ons niet zo’n goed idee. Maar 13 februari mag ik weer, dan hebben we tornooi in Neerpelt. Heb er nu al zin in !! Mama heeft wat foto’s gemaakt maar sommige zijn een beetje donker, altijd moeilijk in een sporthal….

6 reacties op “Handbaltornooi

  • Wat goed dat je zoveel matchkes gewonnen hebt😉
    Is erg slim om de dag na het feest niet te gaan handballen.
    De foto’s zijn toch best goed te zien hoor…

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

