Eindelijk… de naam en logo !!

Gepubliceerd 7 januari 2011 door Sannie

Ik had een tijdje terug jullie hulp gevraagd bij het verzinnen van een naam voor de salon. De naam stond nu al een tijdje vast en het logo had ik ook al. Angelique had deze voor mij ontworpen. En met hulp van Melissa is ook de website online. Of eigenlijk alleen de eerste pagina. Heb ook maandag een elektrische stoel gevonden, wel tweedehands maar nog zeer mooi. ik was er dus eigenlijk helemaal klaar voor. Afgelopen woensdag had ik dan mijn theorie examen. maar helaas heb ik dat net niet gered. Had 2 punten te weinig…. Was ook behoorlijk pittig, van de 40 vragen had ik er van 16 nog nooit gehoord. En dan waren er nog een paar waar we wel wat over hadden gehad maar niet zo diep als de vragen nu gingen… Heb het examen gelijk opnieuw aangevraagd maar zit verplichte wachttijd van 3 maanden aan vast. Das dus flink balen want ik kan niet eerder starten met de salon dan dat ik het diploma heb. Dan kan ik me pas inschrijven en krijg ik BTW nummer en kan ik de salon compleet gaan inrichten. Alles staat dus ff stil helaas, maar heb dus wel al de website online gezet. Jullie zijn vast wel benieuwd naar de naam en wie die nu verzonnen heeft. Ik kan al wel vast verklappen dat Vonnie een gezichtsbehandeling van me tegoed heeft, zij had de naam bedacht. Dus Vonnie bedankt en als je eens in de buurt bent staat de stoel voor je klaar ! En klik nu allemaal maar hier !

8 reacties op “Eindelijk… de naam en logo !!

  • Wat jammer meid dat je twee punten tekort kwam! Helaas moet je nu wachten, maar misschien moet je dat maar als iets positiefs zien…een rustperiode ofzo….maar je site ziet er geweldig uit, en het logo is geweldig! heel mooi! En Vonnie boft maar! Gefeliciteerd hoor Vonnie!

    Heb een fijn weekend!

  • Tja, dat is even een tegenvaller, dat je nu verplicht weer 3 maanden moet wachten. Aan de andere kant heb je dan wel meer tijd om alles rustig in te richten en je website te bouwen.
    Wat een schitterend logo en site heb je trouwens!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

