I'm dreaming of a white….

Gepubliceerd 2 december 2010 door Sannie

… Sinterklaas !  Ook hier is alles wit en het ziet er heel mooi uit. Van binnen dan, bij de cv of open haard met een warme bak thee of choco. Maar ik moest er net ff uit en dan is het toch weer een stuk minder. Heb wel een sneller stil gestaan als ik op de rem drukte. Wegen zijn hier en daar goed glad en het blijft ook maar sneeuwen. Maar de kids vinden het geweldig, we gaan vanmiddag met de slee op pad. Hier alvast wat leuke winterse plaatjes !

8 reacties op “I'm dreaming of a white….

  • Vanachter het raam is het allemaal wel leuk, maar als je er doorheen moet niet echt meer. Ik mag straks nog op de fiets heen en weer en daar word ik niet erg vrolijk van. Maar als ik tegen de avond weer in huis ben dan geniet ik van de warmte binnenshuis.

    Mooie foto’s levert het wel op inderdaad.

  • Dit weer levert inderdaad mooie foto’s op, maar verder hoeft het van mij niet.
    Toch kan ik me heel goed voorstellen dat de kinderen het geweldig vinden …… hoop dat jullie een leuke middag met de slee en de sneeuw gehad hebben.

  • De winterse plaatjes zijn prachtig, maar daar houd het voor mij mee op haha..ik ben er allang helemaal klaar mee en de winter moet nog beginnen hahaha…
    Dus ik hoop dat het binnenkort warm water gaat regenene🙂

    Groetjes, Marja

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

