Dagen vliegen voorbij…

Gepubliceerd 29 november 2010 door Sannie

Pff wat gaat de tijd toch snel momenteel ! Afgelopen weekend ook, voor je het weet is het weer voorbij. Was zaterdag eerst zwemmen voor Yannick en turnen voor Kaylinn. Daarna richting Weert waar de kids bij Douglas hun klompje konden ophalen. Er zat voor Yannick een leuke opwindbare Dino in en voor Kaylinn een Hello Kitty Eau de toilette. Ze waren er zeer blij mee ! En toen zijn we richting Bas en Mariska gegaan om hun nieuwe huis te bewonderen. We waren er al geweest toen ze druk aan het klussen waren maar nu was het af. En het zag er heel mooi uit, ze zitten er netjes bij ! Daarna richting mijn ouders. Daar hadden we  "een borrel" om te vieren dat ze 40 jaar geleden de bruidsdagen ingingen. Zondag eerst wat uitgeslapen wat in huis gerommeld en vervolgens kwam er visite uit Vleuten. Drie meiden waarmee ik in de Ouderraad op Yannick's vorige school zat. Was zeer gezellig, ze aten ook een hapje mee en toen was de dag dus ook weer voorbij. Vanavond dan vergadering van het Ouderkomitxc3xa9, morgen weer dagje school, vrijdag eerste gesprek met een boekhouder ( ja, die heb ik natuurlijk ook nodig) en dan zaterdag weer richting Nieuwegein om Sinterklaas te vieren. Kortom genoeg te doen en dan moet ik ook nog aan de studie want kreeg vandaag oproep binnen voor Bedrijfsbeheer. Woensdag 15 december, gaan jullie nu alvast duimen ???

5 reacties op “Dagen vliegen voorbij…

  • Ik duim tegen die tijd wel, want anders lukt het mij op de 15de niet meer doordat mijn vingers blauw zijn. Zijn ze nu ook, maar dan van de kou. Bij jullie ook wit inmiddels?

  • Allemaal wel gezellige dingen waar je het druk mee hebt!!
    Wel lekker, want dan kun je een beetje het evenwicht vinden tussen leren en leuke dingen.

    Ik ga duimen voor je hoor voor de 15e, maar ik heb er wel het idee dat het je gaat lukken!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

