Koud maar wel droog !!

Gepubliceerd 17 november 2010 door Sannie

We hebben de afgelopen dagen heel wat sms'jes en mailtjes gehad van mensen die zich afvroegen of we het nog droog hielden. Maar gelukkig zitten wij in het droge gedeelte van Limburg en hebben wij nergens last van. Hoorde wel van mensen dorpje verder dat de kelder een zwembad was geworden en op school in Hasselt vertelde er ook een paar van wateroverlast. Er waren in Hasselt ook wat omleidingen en de Syntra (zeg maar ROC) was ook gesloten aangezien je daar nu zwemles kon volgen… Maar hier dus droog maar wel heel koud momenteel… Zit hier met een fleecedeken om… Nu zeg je natuurlijk zet dan je verwarming aan maar dat gaat ff niet. Wij hebben hier een ketel op Mazout (stookolie) en die olie raakt wel eens op. Snap je hem al ?? Maandagochtend had Marco gebeld om te bestellen omdat het nu toch wel opschoot en maandag eind van de dag stopte hij er al mee. Dat is dus geen verwarming meer en geen warm water. Nu wordt je wel goed wakker van wassen met koud water maar zal toch blij zijn als ik vanavond een warme douche kan pakken! Gelukkig was ik gister de hele dag en avond op school en maandagavond ook dus heb nog niet veel last gehad maar nu dus wel. De chauffeur belde net dat hij tussen half 11 en 11 uur zou komen dus de warmte is onderweg!

Ook de nieuwe meubels komen vanochtend, de huiskamer is nu behoorlijk leeg. We hebben de oude nog niet verkocht dus mocht je nog interesse hebben klik dan ff op de Marktplaats link in de linkerkolom.

Ga nu zo maar ff aan de gang met mijn schoolwerk en Bedrijfsbeheer. Heb maandag- en dinsdagavond les gehad en morgenavond de laatste. En dan aan de studie en wachten op de oproep voor het examen!

7 reacties op “Koud maar wel droog !!

  • Het werkt weer! Ik kan weer lezen.
    Wat een gedoe met de verwarming. Dan toch maar wat blij met mijn centrale verwarming hoor.
    Helaas houd ik niet van eiken meubels, maar hoop dat r snel een koper voor gevonden wordt.

  • Gelukkig hebben jullie je voeten droog gehouden, was elders wel anders he…zelfs doden gevallen, triest!
    Maar in de kou zitten is ook geen pretje…nu ondertussen wel?
    Ik heb even op marktplaats gekeken, maar er zat niets voor mij bij…en jij verkoopt iets van Blond??? Jij bent toch zo gek van Blond??? Of had je die dubbel ofzo?

    Fijne avond verder!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

