Vakantie weer voorbij…

Gepubliceerd 8 november 2010 door Sannie

… en wat een vakantie ! Vorige zondag en maandag Kaylinn ziek. Dinsdag was zij weer opgeknapt en zijn we naar Weert geweest met zijn drie. Lekker shoppen en eten in een cafetaria, altijd leuk. Maar toen we even thuis waren kreeg Yannick het koud, begon te rillen…. Inderdaad, Yannick ziek ! Heeft de hele woensdag op de bank onder een dekentje gelegen. Donderdag ging het weer met hem, zou een klasgenootje komen spelen en dat dus maar door laten gaan. Alleen had ik het nu koud… 's Avond zou er iemand komen voor een behandeling maar afgezegd en met koorts in bed gedoken.Vrijdag ging het wat beter maar was nog niet alles, dagje Plopsa ging dus niet door. Maar zaterdag gelukkig weer opgeknapt want dan hadden we ook plannen. De kinderen gingen naar Opa en Oma en wij zouden gaan kijken voor de saloninrichting. Dat kon gelukkig doorgaan, we zijn bij twee zaken geweest in Alkmaar en in Tiel en bij de laatste gaan we denk ik wel slagen. Heb mooie en betaalbare spullen gezien en zodra ik mijn diploma heb en me kan inschrijven gaan we daar terug. Daarna nog even naar de Ikea, altijd leuk. En zeker zonder kids, loopt toch wat rustiger.Gelijk gekeken voor een kast voor in de salon en laminaat. Ook dat dus uitgezocht. En toen zijn we richting Weert gegaan. Het was al heel lang geleden dat we (samen) uit eten waren geweest en het was wel weer tijd. Trouwdag was al ff geleden maar we hebben het nu gewoon gevierd. Hebben super lekker gegeten bij de Griekse Keuken. Echt een aanrader als je in de buurt bent. Gisteren dan maar eens in de tuin aan de gang gegaan. Nadeel van een boomrijke omgeving in de hersft…bladeren… We hebben geloof ik 16 kruiwagens vol weggehaald. En nu ligt er al weer, maar ja het ergste voor en aan de zijkant is weg. De achtertuin is volgende week aan de beurt. Deze week dan een drukke week. Ga zo aan de studie, heb morgen mijn eerste toets. Om half 7 vanavond moet ik in Hasselt zijn, krijg dan 4 uur les Bedrijfsbeheer. (Middenstandsdiploma, heb je hier nog nodig) Morgen dan hele dag school en 's avond nog 4 uur Bedrijfsbeheer. Woensdag verjaardag van mijn moeder, donderdag zijn de kinderen vrij dus kunnen we een beetje bijkomen… Vrijdag dan naar de kapper dus das lekker ontspannen en dan zaterdag is het zover… dan komt ie weer…. Sint

5 reacties op “Vakantie weer voorbij…

  • Jij hebt je niet verveeld en je hoeft je ook nog niet te vervelen de komende tijd lees ik al.
    Ja, Sinterklaas vanaf zaterdag weer in het land… Time flies… zal alweer blij zijn als het half januari is. Hebben we het ellendige vuurwerk tenminste achter de rug, want dat is hier alweer lekker raak.

  • Hier zijn we ook al maanden aan het sukkelen met verkoudheid, oren die dicht zitten en hoesten als een zeehond. Hopelijk zijn jullie ondertussen weer allemaal opgeknapt.
    En die tuin…ja, hier moet ie ook nog winterklaar gemaakt worden. Maar dan zal het eerst wat droger moeten worden, anders blijven we mooi binnen.
    Nog een fijne Maandag!

    Groetjes, Marja

  • Sneu dat de kinderen ziek werden, en jij daarna ook…vast iets onder de leden gekregen met elkaar! Gelukkig was het maar van korte duur, maar ja dat is de vakantie ook…jammer…
    Gelukkig konden je kinderen wel naar opa en oma…toch nog iets gezelligs, en ook even naar Weert!
    En jij al druk met bezig met je salon…leuk hoor om spullen te kopen! Het is vast even een uitzoekerij maar het wordt vast mooi! En gezellig dat jullie uiteten zijn geweest..moet je proberen vaker te doen meid, is zo fijn om af en toe samen te zijn!
    Succes met je studie hoor…valt niet mee!
    Sinterklaastijd is een leuke tijd, alleen wij vieren het niet meer, maar we gaan vast bog wel wat leuks doen dat weekend! En de andere feestdagen vind ik ook altijd erg gezellig…laat maar komen!

    Oja, en succes met al die bladeren…hahahaha!

  • Het is toch wat, hebben jullie lekker vakantie zijn jullie om de beurten ziek…
    Ik had het op de hyves al wat mee gekregen.
    Wat fijn dat je al een zaak hebt gevonden waar je je spulletjes wilt gaan kopen voor je salon, scheelt al weer tegen die tijd.
    Naar de griek geweest…,mmmm. Ik krijg honger nu ik op je site komt hoor: mc donalds en grieks!
    Maar als ik tussen die 2 moet kiezen word het toch de griek, heerlijk.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

