Weer een dag school gehad…

Gepubliceerd 27 oktober 2010 door Sannie

Gisteren weer een dag naar school geweest. We hebben ons nu gestort op de pedicure. Pedi Cosmetische Pedicure zoals ze hier zeggen. Dat houd in nagels knippen, eelt verwijderen, voetmassage en nagels lakken. Vorige week was het harsen, zowel met striphars als filmhars. Was heel leuk, beetje pijnlijk soms maar ja wie mooi wil zijn…. Met de gezichtsbehandeling die we al eerder leerde kan ik dus nu al aardig wat. Gezichts En nu dus oefenen want zo leer je natuurlijk het meest. Marco is al "proefpersoon" geweest voor een gezichtsbehandeling en vanavond komt mijn vriendin Angelique. Volgende week staat er in ieder geval al xc3xa9xc3xa9n afspraak vast en er komen er waarschijnlijk nog twee bij. Lang leve de mama's van Wijkschool Kreyel hihihih. Vind het heel fijn dat ze als proefpersoon willen liggen, ben benieuwd hoe ze het gaan vinden. Volgende week heb ik dan een weekje geen les, herfstvakantie hier. Maar ik zal wel aan de bak moeten met leren, de week daarna namelijk de eerste theorie toets. En das ff geleden dat ik geleerd heb voor een toets maar dat komt vast goed. Jullie horen het wel weer. En wat betreft de naam van de salon, hij staat nu vast maar ik laat hem jullie weten zodra Angelique mijn logo ontworpen heeft. krijgen jullie hier de officixc3xable premixc3xa8re !!

4 reacties op “Weer een dag school gehad…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

