Boem… Au…. Bult…

Gepubliceerd 25 oktober 2010 door Sannie

Ja dat is in het kort wat er gebeurd is ! Vrijdag was ik op school aan het buiten spelen na de lunch. Deed politie en boefje en was dus aan het rennen. Nu staat er op de speelplaats zo'n grote ijzeren zeecontainer waarin we oude papier verzamelen. En ik nam de bocht dus iets te kort. Met als resultaat : IMG_7308 Een flinke bult dus ! Ze hebben mama gebeld en die is gelijk naar school gekomen. Ik zat toen al met een coldpack op de bult, die toch nog wat groter was dan hierboven. Ik was verder niet duizelig of misselijk en had eigenlijk ook geen hoofdpijn alleen klopt het op de plek waar de bult aan het groeien was. Mama heeft me mee naar huis genomen en 's middags zijn we toch even langs de huisarts gegaan voor de zekerheid. Daar hebben we pijnstillers en een zalfje gekregen. Heb gewoon geluk gehad, de wond is net niet open. Ik heb voor de rest geen hoofdpijn meer gehad, alleen klopt het als ik buk en zo. Dus doe ik maar wat rustiger aan. En kijk ik elke dag hoe de bult nu zit, hij is al wat aan het zakken dus mijn oog wordt nu wat kleiner.De kleur is nog aardig gelijk maar ook dat zal nog wel veranderen denk ik !

6 reacties op “Boem… Au…. Bult…

  • Wat een grote bult is dat Yannick, je bent er goed vanaf gekomen, als je het zo ziet zou het minsten een hersenschudding moeten zijn.
    Gelukkig is het niet zo, het zal wel bont en blauw worden denk ik.
    Laat je maar lekker verwennen door papa, mama en Kaylinn.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

