Naar het bos

Gepubliceerd 20 oktober 2010 door Sannie

Nadat ik met school naar het bos was geweest wou ik graag nog een keer. En afgelopen zondagmiddag was het zover. We konden niet helemaal het plekje vinden waar ik met school geweest was maar we zijn gewoon ergens anders het bos ingelopen. IMG_7263 Kaylinn en ik hebben een hoop spullen verzameld. IMG_7260 Binnenkort gaan we nu leuke herfstmandjes maken, jullie zullen de resultaten wel op de log zien. We hebben trouwens ook nog even gekeken bij een maisveld. IMG_7264 Hadden we nog nooit van dichtbij gezien maar hier zie je heel veel velden. Vond het leuk en ik hoop dat we snel nog een keer het bos ingaan !!

3 reacties op “Naar het bos

  • Nog nooit een maisveld gezien? Dat meen je toch niet? Wij lopen (liepen want het is er inmiddels af gehaald) iedere ochtend en middag als wij naar school gaan langs een groot maisveld.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

