Antonie Kamerling R.I.P.

Gepubliceerd 7 oktober 2010 door Sannie

Zoals iedereen al wel gehoord heeft Antonie Kamerling gisteren zijn leven bexc3xabindigd. Dan moet je toch inderdaad wel heel erg ver zijn als je je gezin, je kinderen en vrouw achterlaat. Heel veel sterkte voor degene die van hem hielden en hem zullen missen. Ik las net dit gedicht van Melody en vond hem zo mooi dat ik hem hier ook wil plaatsen….

Het hart te zwaar, 
een te zwart gemoed, 
je wilde nog zoveel, maar…
het ging niet meer goed!

Je koos een uitweg in het zwartste gat, 
je wilde zien wat er was in dat verre licht, 
je ogen stonden al zo mat, 
geen xc3xa9chte glimlach lag nog op je gezicht.

Jij koos voor bevrijding van ziel en geest, 
zette die eerste stap op weg naar jouw dood.
Ondanks allen die je zo lief waren geweest, 
verkeerde je in een onoverwinbare nood.

Velen hebben nu verdriet om jou, jonge man, 
jij bent weg gegaan en hebt hen achtergelaten.
Ondanks dat ik jou in je besluit wel begrijpen kan
voelen jouw geliefden zich door jou in de steek gelaten.

Niet te bevatten voor velen, die ondraaglijke pijn, 
die jij in je droeg, de tijd zal de wonden helen.
Dat je nu maar in die intens verlangde rust mag zijn, 
hoop ik voor jou, en met mij hopen dat velen!



3 reacties op “Antonie Kamerling R.I.P.

  • Ik was helemaal in schok na het nieuws dat hij is overleden. Heb zoveel van hem gezien en ja, hij is natuurlijk wel van onze generatie. Echt eeuwig zonde dat hij vertrokken is.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

