Wie spaart er mee ??

Gepubliceerd 3 oktober 2010 door Sannie

Kwam net een leuke spaaractie tegen. Korting op de speciale Stamppottenlijnvan Blond Amsterdam. Bij de Unox rookworsten zitten kortingscodes die je korting geven bij de V&D. Wij gaan dus een hoop rookworsten eten de komende tijd. Maar mijn vraag aan jullie mochten jullie de codes ook tegenkomen en er niets mee doen hou ik me aanbevolen !!Images

8 reacties op “Wie spaart er mee ??

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

