Metamorfose….

Gepubliceerd 2 oktober 2010 door Sannie

IMG_7149
 Gisteren was het dan eindelijk tijd voor de kapper voor Sannie ! Ik wou graag wat anders met mijn kapsel maar wist niet wat. Was nu al een paar maanden aan het groeien maar dat was het ook niet. Dus ben ik gister bij de kapper geweest en die heeft zich lekker uitgeleefd. Met een nieuwe coupe en kleur ben ik klaar voor de herfst !! (en ook met nieuwe coupe heb ik een hekel aan foto's nemen, sta er altijd zo heerlijk op hihihi)En nu morgen kijken of ik het ook zo gefxc3xb6hnd krijg, das toch de grootste uitdaging….Maar ik mag woensdag al ff terug komen bij Wendy (kapster). Dan zelf fxc3xb6hnen en krijg ik van haar nog wat tips. Moet dus goed komen ! IMG_7147
 

6 reacties op “Metamorfose….

  • Jammer dat de webcam het niet deed, dan kon ik nog beter bekijken, maar wat ik zie is erg leuk, wel anders, maar dat was ook de bedoeling denk ik

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

