Tand 2 !!!

Gepubliceerd 27 september 2010 door Sannie

En eindelijk is er dan weer een tand uit ! De eerste was op 1 januari en nu gister kwam dan nummer 2 uit mijn mond. Die hing al een paar dagen aan een klein draadje vast maar nu is hij dan eindelijk weg. Je ziet alleen amper een gat in mijn mond, de grote mensentand was namelijk al door aan het komen en stond al te wachten achter de melktand. Nou moet ik toch een keer aan de beugel dus dan zal dat allemaal wel weer goed komen. Maar een beugel kan pas als ik uitgewisseld bent. Maar als we dit tempo aanhouden duurt dat nog heel wat jaartjes !!IMG_7138 Zoek het gaatje….
 

5 reacties op “Tand 2 !!!

  • Haha ik heb het gaatje gevonden hoor!
    Ik vond het vroeger altijd zo leuk om aan die losse tand te gaan wiebelen dat ie er extra snel uit kwam hahahha!

    Ook heb ik een beugel gehad, en wat ben je dan blij als je klaar bent, dan heb je echt een prachtig bekkie!😀

    liefs!

  • Jeetje die heeft er gewoon achter gezeten…heb je daar geen last van gehad?
    Ik zie het gat wel hoor Yannick, wel fijn dat het gat gelijk gevuld is😉
    Bij Judith komt tandje 8 er nu door heen, die ziet er nu weer “gewoon” uit met haar tanden.
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

