Veldloop

Gepubliceerd 24 september 2010 door Sannie

Het is hier van de week Nationale Veldloopweek. Dat houdt onder andere in dat alle kinderen vanaf het eerste leerjaar (groep 3 in Nederland) een veldloop doen. Gisteren waren wij aan de beurt. Met de bus gingen we naar Kaulille. En daar gingen we met alle kinderen uit Bocholt lopen. Jongens en meisjes apart en per leerjaar. We moesten 1 km lopen. Vond het best een heel eind maar heb het gelopen. We kregen na afloop een brevet en een lekkere appel en wat te drinken. Mijn benen waren wel moe toen ik klaar was, we zijn ook maar niet naar zwemles gegaan. ik had woensdag al gezwommen met school en anderhalf uur handbal training. En nu dus nog lopen, nog ene keer zwemles werd me een beetje te veel. En morgen heb ik weer zwemles dus we hebben maar een keer overgeslagen. 

IMG_7116

 

5 reacties op “Veldloop

  • Het kan ook geen kwaad als je zwemmen een keertje overslaat. Zoveel gesport in die week dat het best eventjes mag. Wel knap van jou dat je die hele kilometer hebt uitgelopen!

  • Als ik dat zo leest krijg ik een hele sportieve kleinzoon, je bent heel erg goed bezig.
    Groot gelijk Yannick, dat je niet bent wezen zwemmen, overslaan mag best wel een keertje.
    Wel goed van je dat je die km uit hebt gelopen, prima gedaan

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

