Eerste dag zit er op…

Gepubliceerd 22 september 2010 door Sannie

De eerste lesdag zit erop, nog 15 te gaan ! Was toch wel vermoeiend. We kregen een hele hoop info en begonnen gelijk aan Anatomie over de cellen. (celdeling etc.) en de huid. En ’s middags praktijk waar we een begin maakte aan de gezichtsbehandeling. We zijn met 12 vrouwen en je oefent dus op elkaar en je wisselt dat af. Zo mag iedereen dus ff genieten en zelf aan de slag gaan. Het was echt heel leuk maar zal flink pittig worden. Vooral de theorie maar we gaan er gewoon voor ! Kreeg gisteren ook een supergave trolley mee, vol met producten en kwasten en tangen en noem maar op. En volgende week de laatste lading, zit hij denk ik zowat vol. Ook heb ik kortingskaarten voor de Estetikabeurs die 9,10 en 11 oktober in Brussel is. Weet nog niet of ik er heen ga, heb eigenlijk weinig zin om alleen over zo’n beurs te struinen maar we zien wel.Heb besloten dat donderdag voor mij studiedag wordt dus morgen ga ik er eens voor zitten  om alles eens goed te bekijken en de eerste paar lessen Anatomie maar eens door te nemen….IMG_7110
 

7 reacties op “Eerste dag zit er op…

  • Tja, die anatomie zal even erg doorbijten worden, maar ja het hoort er bij he?
    Wat leuk dat jullie ’s middags gelijk praktijk les hadden en elkaar als proefpersonen moest gebruiken.
    Succes met leren.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

