Spending Money…

Gepubliceerd 19 september 2010 door Sannie

Ben gisteren dan op pad geweest voor de salon. Heb inderdaad besloten om met het merk Lanxc3xa8che te gaan werken. Zag er mooi en goed uit en je krijgt veel begeleiding wat ik ook wel belangrijk vind. Zo krijg ik marketing ondersteuning en bijvoorbeeld iemand die met de open dag de behandelingen komt doen. Ik heb ook een offerte laten maken voor de inrichting van de salon. Een behandelstoel, tafel, loupelamp, stoomapparaat, tabouret. Dat gaf nog een heel leuk prijskaartje… slik… Daar gaat de zomervakantie volgend jaar !! Maar heb net al ff zitten snuffelen op internet en ook wat voordeligere spullen gevonden. Ik wil graag alles nieuw en het ook gelijk goed doen maar er zit toch wel een groot prijsverschil, vooral in de stoelen.(Wil een elektrische en dat kost dus wel wat)Dus nog ff verder kijken, hoef me voorlopig niet te vervelen !!

6 reacties op “Spending Money…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

