Lanxc3xa8che

Gepubliceerd 15 september 2010 door Sannie

Zoals ik al eerder schreef ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor mijn opleiding en voor de salon. Denk dat ik de naam heb, zodra het definitief is horen jullie het. Kan alwel vast verklappen dat xc3xa9xc3xa9n van jullie hem verzonnen heeft. Ben nu dus bezig met aanvragen van domein voor de website en heb al wat teksten voor de site zelf. Vrijdag komt mijn vriendin Angelique hier langs. Die heeft aangeboden om een logo voor me te maken. Dan kan ik ook verder met visitekaartjes enzovoort. Zaterdag ga ik dan kijken bij Dancohr in Weert. Ik ben heel benieuwd naar hun merk Lanxc3xa8che Heb er al wat positieve verhalen van gehoord en denk er over om met dit merk te gaan werken. En dan is het dus bijna zover dat ook de opleiding gaat beginnen. Ik heb er echt zin in, ben heel benieuwd hoe het zal gaan. En dan dus volgend jaar februari / maart echt beginnen… Duurt nog wel even maar gaat snel genoeg ! 

9 reacties op “Lanxc3xa8che

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

