Nieuwe hobby

Gepubliceerd 12 september 2010 door Sannie

Ik heb een nieuwe hobby, of eigenlijk meer een nieuwe sport waar ik helemaal weg van ben. Vorige week woensdag ben ik voor het eerst geweest en afgelopen woensdag weer. Training van anderhalf uur, en ik vond het super. Heb woensdag nog een proefles maar weet nu al dat ik het wil blijven doen. Ben gister met mama naar de Eurosport geweest en heb daar van haar een bal gehad. Kan ik thuis ook wat oefenen. Heb dat vanmiddag al gedaan en het dribbelen gaat nu al beter ! En als je je afvraag wat voor sport moet je maar eens hier kijken.IMG_7102

5 reacties op “Nieuwe hobby

  • Hey, ik krijg de site niet geopend van de link die je erbij hebt gedaan.
    Wat fijn dat je een sport hebt gevonden die je leuk vind.
    Heel veel plezier met de handbal, goed oefenen.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

