De week weer begonnen…

Gepubliceerd 7 september 2010 door Sannie

En zo is het weer dinsdag. Een lange dag voor de kids. Ze blijven vanmiddag op school eten en gaan na school met de bus naar de opvang. FF proefdraaien voor als ik binnenkort met mijn opleiding ga beginnen. Ga ze om half zes weer halen, ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden. Ik ben zelf vanochtend maar even gaan proefrijden. Kids naar school en gelijk doorgereden naar de Wellness Academie in Hasselt. Was goed te doen, heb ruim een half uur speling dus kom wel op tijd ! Nu ik toch in Hasselt was de Plopsa winkel een bezoekje gebracht, alvast wat kadootjes voor Kaylinn's verjaardag gekocht en voor de feestdagen. Handig als de kids er niet bij zijn toch ?? Bleek ook nog dat de parkeergarage tegenover de Disney winkel De Magische Poort te liggen. ja, dan moet ik als Disney fan uiteraard ook ff binnenwandelen. En ook daar wat leuke dingetjes gekocht. En nu ook eens voor mezelf, een super leuke Mickey Mouse agenda voor 2011. Ben ik maar op tijd toch ?? En nu dus thuis achter de laptop. Ga zo boven eens de kledingkasten van de kids uitmesten. Ben bang dat de topjes en korte broeken wel weer weg kunnen en we de shirts met lange mouwen wat naar voren moeten halen. Kan ik gelijk kijken wat we nog nodig hebben. Zowel Yannick als Kaylinn groeien gewoon lekker door dus ben benieuwd wat we nog hebben liggen wat ze nog aankunnen. En zo kom ik dus ook deze dag wel weer door !!IMG_7082

6 reacties op “De week weer begonnen…

  • Hihi… ben ik dus niet de enige rare met een tic voor agenda’s. Ik houd het altijd op de schoolagenda’s aangezien dat wel handig is met mijn werkzaamheden op school.

    Bij jullie ook herfst? Zoonlief zit nu met z’n kont in de Belgische Ardennen trouwens.

  • Mooi dat het rijden goed ging…je kan maar goed voorbereidt zijn, toch? Met de kids ook alles goed gegaan op school?
    Leuke agenda hoor…zelf ben ik niet zo’n fan van Disney…maar een agenda van 2011 heb ik ook al in bezit!
    Leuk trouwens dat mijn mannen vlak bij jou in de buurt waren!

    Fijne avond hoor!

  • Leuke agenda.
    Dat heb je goed bekeken om de route alvast te rijden, kom je niet echt tot een grote verrassing te staan als je begint.
    wanneer is de eerste dag voor jou?
    Ook ik ben afgelopen vrijdag truitjes aan het passen geweest bij de kindjes om te zien wat ze nog aan konden en wat weg kon.
    Dit weekend gaan we op zoek naar winterschoenen…

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

