Midweek Resort Arcen

Gepubliceerd 31 augustus 2010 door Sannie

Vorige week maandag vertrokken we in de loop van de dag naar Arcen. Gingen dus naar het buitenland op vakantie hihihi.. Het was een leuk park, wij hadden een Woodgalow gehuurd.IMG_6912
  Een houten bungalow dus, niet groot maar wel gezellig. Zou er in de zomer niet willen zitten want het was er nu al warm maar nu was het goed te doen. We hebben het getroffen met het weer want alleen donderdag ochtend wat buitjes en voor de rest viel alles 's nachts als we sliepen. Maandag de spullen uitgepakt en lekker gaan eten in het restaurant en het Resort wat rondgelopen.IMG_6917
Dinsdag zijn we na het ontbijt naar Wunderland Kalkar gegaan.Was niet zo heel ver rijden van Arcen dus van Nederland naar Duitsland gegaan. Het park was op zich wel groot maar viel ons toch wat tegen. Er waren veel attracties maar de helft was maar in gebruikt. Het rouleerde wel maar we hebben een aantal attracties niet in gebruik gezien die dag. En wc's en zo waren niet echt schoon en das voor mij toch wel een afknapper. Zeker op zo'n dag als wij er waren, het was niet echt superdruk en 's ochtends dus al niet schoon. Maar de kids hebben zich vermaakt en dat is toch het belangrijkste nietwaar ?IMG_6970
  Woensdag werden we al wakker met een heerlijk warm zonnetje dus dat ging goed ! De ochtend hebben we wat gewandeld en in de middag zijn we naar Arcen gegaan. daar was een groet sfeermarkt (braderie) en hebben we lekker gewandeld en bij een terras aan de Maas lekker gezeten. En wat gedronken op mijn vader want die was jarig die dag !IMG_6991
Na de markt zijn we naar een Pannenkoekenhuis gegaan en hebben we daar gegeten. De kids hadden en knuffelpannenkoek. Kaylinn heeft zowaar vier happen op…. En ze waren beide blij met hun nieuwe knuffel !IMG_6999 Donderdag was het weer wat minder 's ochtends en zijn we gaan zwemmen. 's Middags was het wat beter en hebben de kids nog ff buiten gespeeld nadat we binnen wat spelletjes hadden gedaan. 's Avonds lekker gesteengrild in het restaurant. En toen was het alweer tijd voor het laatste nachtje…. En vrijdag stonden we bijtijds op want je moest om 10.00 de Woodgalow weer verlaten hebben. En dat hebben we gered want net over tienen reden we het park uit richting Ballorig in Venlo. Daar hebben Yannick en Kaylinn zich nog ff lekker vermakt met klimmen en klauteren en in de loop van de middag zijn we naar huis gereden. En zat ons midweekje weg er dus al weer op helaas !!!IMG_7046

5 reacties op “Midweek Resort Arcen

• Fijn dat jullie genoten hebben! Wij gaan in de herfst nog heerlijk een weekje weg naar een park van Hoogeboom.
    Zeven dagen gaan wij, maar pff… ben altijd weer blij als we huiswaarts keren en ik de dierenbende weer kan knuffelen.

• Naar het buitenland hihi. Zo te zien een leuke vakantie gehad.
    Toen wij in kalkar waren geweest (wij zijn een heel weekend daar in het hotel geweest)was het er erg leuk en netjes. Ook was alles gewoon open, maar toen wij geweest zijn was in september 2006 (ons Niels was nog klein)

Groetjes Melissa

• Geef een reactie !!

minoesjka2

minoesjka's leventje

Melody Music

Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

Mijn dagboek

door Niels van Veen

door Judith van Veen

%d bloggers op de volgende wijze: