We zijn weer thuis !

Gepubliceerd 27 augustus 2010 door Sannie

Vanmiddag weer thuisgekomen na een midweekje Arcen. (ja vandaar dat het hier zo stil was…) Dus zit me nu door een berg mail, post, blogjes, was en ga zo maar ff door te werken. Zal jullie van het weekend van alles wel wat vertellen en wat foto's plaatsen. En dan volgende week nog 2 dagen en dan zijn de 9 weken vakantie toch echt voorbij…. In ieder geval voor iedereen :

Weekend2520in
 

5 reacties op “We zijn weer thuis !

  • Hier is de vakantie al een week voorbij en ik vind het heerlijk! Genieten van het normale ritme.

    Het weer was bij ons inderdaad erg extreem. Gratis zwembad voor de deur en gelukkig nog net niet ons huis binnen, want dan had ik het waarschijnlijk een stuk minder leuk gevonden.

  • Ik moet maandag ook weer beginnen! De kids hebben nog een week vrij (voortgezet onderwijs). Het is voor hen ook beter als de vakantie voorbij zal zijn…😉

    xxx Kati

  • Wat gaan die weken toch snel hxc3xa9!
    Het weer is helaas niks geweest (voor jullie in het begin wel, maar aan het einde…)
    Wij hebben nog een weekje en dan begint het hier ook weer.
    Fijn weekend.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

