Beste vriend en vriendin !!

Gepubliceerd 15 augustus 2010 door Sannie

Donderdag was een hele leuke dag ! Maikel en Kim kwamen namelijk op visite bij ons. En aangezien Maikel mijn beste vriend is (zeg ik altijd) had ik er al vroeg zin in. Toen ik 's ochtends wakker werd zei ik al tegen mama dat ik blij was omdat "mijn beste vriend" kwam. Mama vroeg of ik het ook leuk vond dat Kim mee kwam en toen zei ik ja, zij was ook mijn vriend. Volgens mama kon ik beter vriendin zeggen, ook goed, mijn beste vriendin dan ! Ik heb ze mijn kamer laten zien en de rest van het huis, was wel wat veranderd sinds de laatste keer dat ze hier waren. We hebben spelletjes gedaan en Kim ging met mij op de trampoline. Ze bleven nog eten en hebben ons ook mee op bed gelegd. Was een super dag dus !!IMG_6583
 

3 reacties op “Beste vriend en vriendin !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

