Plopsa Indoor Hasselt

Gepubliceerd 8 augustus 2010 door Sannie

Gisteren was het dan weer een Plopsa dagje. Helaas geen Plopsa Coo, de weersverwachting voor de Ardennen was niet zo lekker. Regen zaten we niet echt op te wachten vandaar dat we naar de Indoor in Hasselt gingen. Ook leuk, kennen we al dus dat scheelt zoeken. Het was helemaal niet zo druk dus Yannick en ik konden overal snel in. We zijn nu ook in de Mega Mindy vliegfietsen geweest en van de grote glijbaan. Ook zijn we in de Piratenbaan geweest, een klein achtbaantje. Ik hield papa goed vast, het ging best snel. Yannick vond het wat enger en gilde hard en wil er nooit meer in… Maar voor de rest was het een leuke dag, we hopen dat het weer volgend weekend beter is en we dan naar Coo kunnen ! En we hebben trouwens nog wat gekocht. Onze portemonnee's zaten vol met centjes die we kregen voor rapport, diploma's, vakantie en zo. Ik heb een K3 buiktasje gekocht en Yannick een puzzel en een pet van (hoe kan het ook anders ) Samson en Gert.

4 reacties op “Plopsa Indoor Hasselt

  • Dat was dus heerlijk genieten. Gelukkig hadden wij droog weer gisteren en hebben we heerlijk in de tuin kunnen zitten.
    Lyanne gaat binnenkort naar K3… leuk al die meisjes die zo weg zijn van K3

  • Jullie heb je goed vermaakt aan de foto’s te zien! Het is zeker erg leuk om van je eigen centjes iets te kopen!

    P.s Door een inlogprobleem op mijn blog opzoeknaar, ben ik verhuisd naar mylifeandbeauty.web-log.nl

    Liefs Caroline!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

