Opruiming gehouden, lucht soms heerlijk op !!

Gepubliceerd 23 juli 2010 door Sannie

Heb eens flinke opruiming gehouden. Nee niet in huis maar op mijn Hyves ! Ik had bijna 140 zogenaamde vrienden. Leuk zo'n aantal maar meer dan de helft kan of wil ik niet meer tot de vriendenkring tellen. Na onze verhuizing zo'n goed half jaar geleden is er wel het een en ander veranderd op het vrienden/familie/bekende gebied. Ze zeggen wel eens dat je met dit soort dingen je familie en vrienden leert kennen en dat is ook zeker zo. Een aantal "goede" vrienden en collega's moeten hier nog steeds komen kijken. Er zijn een hoop mensen geweest die zeker een keer zouden komen maar het jaar is er niet bij gezegd… Mensen die waar je regelmatig mee (lang) mee aan de telefoon hing weten nu niet hoe snel ze moeten ophangen als ik ze bel. Gelukkig zijn er ook een aantal vriendschappen hechter geworden. Zowel vrienden als familie die wel gexc3xafnteresseerd zijn in ons nieuwe leven hier. Echte vrienden hou je ook al woon je nu iets meer dan 100 km verder naar het zuiden. En voor de andere het volgende : wij zijn blij met de stap die we gemaakt hebben, wij hebben het hier prima naar ons zin en kunnen jullie (en de opmerkingen) missen als kiespijn !!!

Voel je je aangesproken ? Mooi zo, dan is de boodschap aangekomen !!

10 reacties op “Opruiming gehouden, lucht soms heerlijk op !!

  • Heey meis,

    Heel erg herkenbaar. Ik heb mijn hyves laatst ook opgeruimd en loop hem geregeld na. Ook bij mij zijn er toen enorm veel uitgevlogen en vooral die familieleden kun je vaak missen als kiespijn. Wel bij je op hyves komen zodat ze wat te praten hebben, maar te beroerd om persoonlijk langs te komen.

    Ik ben in elk geval blij dat ik je heb leren kennen en vind het nog steeds super dat jullie die grote sprong genomen hebben om een heel ander en nieuw leven op te bouwen in Belgixc3xab. En het is niet de andere kant van de wereld toch….

  • Je hebt groot gelijk meis. Weet je wat kl*te voelt…Als je al jaren een “vriendin” hebt die dondersgoed weet hoe het met mijn gezondheid gestelt is en waarom ik al meer dan een jaar in de ziektewet zit. Dan nog aan me vragen “oh je werkt nog niet?” ik zeg: uhm nee, zij weer: Ook niet voor een uurtje? ik weer: Nee want ik ben lui en dat ben ik m`n hele leven al geweest!!!! Kijk zulke “vrienden” ben ik echt liever kwijt dan rijk! Fijn weekend meis, Liefs -X-

  • Je hebt groot gelijk hoor, laat ze maar.
    Jullie hebben het na je zin en als er dan niet even een telefoontje of een ander berichtje vanaf kan…

    Ik kom je niet op de hyves lastig vallen, dat doe ik hier wel😉

    Groetjes Melissa

  • En of dat soms lekker oplucht!!

    Sommige mensen kiezen voor de hoeveelheid vrienden, ongeacht de kwaliteit van de vriendschap.
    Daar behoor ik dus ook niet toe! Ik kies voor de kwaliteit van de vriendschap, dat moet geven en nemen zijn en anders moet je voor mij ook maar iemand anders gaan zoeken! Daardoor heb ik inderdaad weinig vrienden, maar wel mensen waar ik blind op kan vertrouwen!

  • Hoi hoi! Tijdje geleden , maar hier ben ik dan weer eens op de log….En dit logje van jou begrijp ik ook zoooo goed!! Ook wij hebben zoveel verschillende reacties gekregen toen wij 9 jaar geleden de grote stap waagden om te verhuizen van de randstad naar het hoge noorden!! Helaas is het echt waar, je leert gelijk de vrienden (en familie!!) kennen die echt om je geven en graag een beetje moeite voor je willen doen….Hard, maar je weet gelijk waar je staat! Ook wij hebben zo vaak van bepaalde mensen te horen gekregen dat ze echt eens langs willen komen, maar blijkbaar nemen ze dat erg letterlijk, als je begrijpt wat ik bedoel….De afstand zeggen ze dan….terwijl ze wel naar anderen gaan die hier 50km vandaan wonen???Zegt genoeg, vind je ook niet? Nou meid, als jij en je gezinnetje maar gelukkig zijn, daar draait het om!!! En wij hebben ook nooit spijt gehad van deze stap!!! Je dromen achterna gaan, dan an je in ieder geval nooit zeggen “had ik toen maar….”…En om in de termen van hyves te blijven, dan had je deze van mij gehad…..RESPECT!!!!!!!!

  • he zus, heftig logje… ik neem aan dat ik niet onder de afvallers hoor hihihi maarja, je leert in dit soort gevallen idd je vrienden kennen, wat fam betreft tja,een gedeelte die zag je natuurlijk al minder toen jullie met verjaardagen stopten, dus ik had dit eerlijk gezegd al wel n beetje verwacht….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

