Wie weet wat dit is ????

Gepubliceerd 20 juli 2010 door Sannie

IMG_6366 Ik heb jullie hulp weer nodig…. De vorige keer kreeg ik al snel van jullie de juiste benaming van de Magnolia en we hebben weer onbekend groen in de tuin. Hier naast zien jullie de foto van een onbekende plant. Is het onkruid ? Of toch niet ?? Het groeide heel snel tussen onze rododendrons.(ook een leuk woord om te typen trouwens) Dacht dus eerst aan onkruid maar er zitten nu sinds een paar dagen bloemen in. Komt van 1xc3xa9xc3xa9n stam en geeft dan verschillende scheuten, die trouwens behoorlijk behaard zijn. En het wordt net zo hoog als de struiken/planten in de buurt. Wie o wie heeft er een idee wat het is ??IMG_6368  

4 reacties op “Wie weet wat dit is ????

  • Nou, ik herken het ook niet zo een twee drie, maar …….
    veel onkruid gaat ook erg mooi bloeien en ik kan me niet voorstellen dat je iets tussen een rododendron plant, dus krijg ik eerder de neiging om te denken dat het onkruid is.

  • Dit is idd een berenklauw. Een giftige plantensoort dus als je probeert om hem te verwijderen kun je dat het beste wel met handschoenen doen. Door huidcontact kun je last krijgen van huidirritatie.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

