Vissen

Gepubliceerd 16 juli 2010 door Sannie

Afgelopen week zijn we bij Opa en Oma R geweest. Dinsdag en woensdag. Samen met mama en Kaylinn. We bleven dus ook een nachtje slapen. En woensdag ben ik dan met Opa wezen vissen. Eindelijk, ik heb 2 jaar geleden van Opa een hengel gehad maar het was er nog niet van gekomen. Nu had ik ook mijn hengel niet mee want ik wist niet dat we gingen vissen.Opa zei dat de oude hengel van mama er nog lag. Die was echter al zo lang niet gebruikt dat die zowat uit elkaar viel hihihi. Maar gelukkig had Opa IMG_3055
er nog xc3xa9xc3xa9n. Helaas hebben we niets gevangen. Nu ga ik hier in de buurt zoeken naar een visvijver en dan komt Opa een keer hiernaar toe en dan kan ik mijn eigen hengel gebruiken. Wie weet hebben we dan meer geluk !

5 reacties op “Vissen

  • Jullie staan er goed op, ik hoop dat er een viswater in de buurt is.
    Opa is vandaag weer geweest, wel op een andere plek en heet een paling, wat kleine visjes en nog 1 grote gevangen.

  • Wat ontzettend leuk! Onze puber vist ook regelmatig, maar die heeft natuurlijk wel elk jaar een visvergunning nodig.
    Jammer dat je niks gevangen hebt, maar het heeft een superleuke foto opgeleverd

  • wat een leuke foto zeg!! samen vissen… mama deed dat ook wel met papa vroegre, en ik maakte alleen maar teveel lawaai… kon niet zo goed stil zitten tijdens vissen…

  • Judith en Niels mogen in de vakantie ook een keertje mee gaan vissen met mijn vader, die heeft mijn oude hengel ook nog. Ben benieuwd hoe die eruit ziet hihi.
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

