Van Horne Hoeve

Gepubliceerd 8 juli 2010 door Sannie

Vandaag ben ik met de kids op pad geweest. Ik had van een moeder van school een lijst gehad met speeltuinen en andere leuke attracties hier in de buurt. En vandaag was dan de beurt aan de Van Horne Hoeve. Zit in Weert gelijk tegenover de Weerterbergen. (Denk dat Jeroen het wel gezien heeft Melissa !!)Niet zo ver van hier dus, maar een klein kwartiertje. Het is een manege met restaurant en speeltuin. Yannick heeft eerst een kwartier pony mogen rijden op Casper. Je liep zelf mee in de bak. En dit was dus binnen en heel niet koud… Na ruim 20 minuten hebben we maar tegen de meneer gezegd dat we wel uitgelopen waren, Casper had vast net zo veel dorst als wij !! Daarna lekker naar buiten gegaan waar de kids zicht best vermaakte in de speeltuin. We hebben er nog wat gedronken en gegeten en zijn al met al ruim 3 uur daar geweest. Yannick vond het super leuk op de pony en in de auto's. Kaylinn zei dat ze de volgende keer wel op de pony wil. We zijn benieuwd……

6 reacties op “Van Horne Hoeve

  • Zo sneu dat ze geen rekening met de diertjes houden he. Zorg dan voor een beetje verkoeling als je binnen gaat rijden met de kinderen denk ik dan.
    Gelukkig hebben jullie een hele leuke dag gehad!

  • Ik zal het vanavond eens aan Jeroen vragen, die zal het vast wel gezien hebben.
    Klinkt leuk ondanks dat het zo warm was voor jullie en die beestjes.
    Leuke foto’s ook…

    Groetjes Melissa

  • Hier iemand van de Van Horne Hoeve.

    Super dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad bij ons!

    Ik vind de reactie: “Zo sneu dat ze geen rekening met de diertjes houden he. Zorg dan voor een beetje verkoeling als je binnen gaat rijden met de kinderen denk ik dan. Nergens over gaan, we houden rekening met de warmte en de dieren ze lopen in ieder geval binnen beschud en niet buiten in de brandende zon dat is pas sneu ze krijgen genoeg pauzes en water na een dag worden ze ook lekker afgespoten met coolwater.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

