Ik doe toch ergens iets fout….

Gepubliceerd 6 juli 2010 door Sannie


Amerikaanse wint voor vierde keer miljoenen met loterij

Deze keer mocht ze bij de hoofdzetel gaan aankloppen met de vraag om haar 10 miljoen dollar te storten.

 Vrouwe Fortuna moet zowat de beste vriendin van de 63-jarige Joan Ginther zijn. De Texaanse won afgelopen week voor de vierde keer een prachtsom met de loterij. 

Voor Ginther was het in 1993 voor het eerst bingo. Toen won ze 5,4 miljoen dollar. Dertien jaar later wist ze 2 miljoen dollar op te strijken. In 2008 won de Texaanse drie miljoen dollar dankzij een kraslot.

Vier keer,  ik doe al jaren mee met de Staatsloterij maar verder dan 25 euro ben ik niet gekomen. Doe toch ergens iets verkeerd denk ik.. Maar ja, wie weet, de 10e trekt ie weer….

3 reacties op “Ik doe toch ergens iets fout….

  • Ik win ook nooit wat..hooguit het inleggeld of kaartjes voor een voorstelling oid.
    Maar ik weet niet of ik gelukkkig zou zijn met zoveel geld…geef mij maar een x bedrag waarvan je je kan zien dat het steeds minder wordt!

    Hahaha…1-0 is het nu!!! Leuk!

    Fijne avond verder!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

