Bijna vakantie….

Gepubliceerd 29 juni 2010 door Sannie

Laatste schooldag hier in Bocholt, vanaf morgen zijn de kids vrij tot 1 september. Zal dus hier op de log wat rustiger worden, zal wat minder vaak achter de laptop zitten denk ik. Het weer is in ieder geval super, al hoewel het nu wel weer heel warm wordt… Maar ja, beter dit dan regen in de vakantie ! 

We hebben een leuk weekend achter de rug met zaterdag mijn verjaardagsfeestje en zondag het Studio 100 Zomerfestival. Yannick en Kaylinn vonden het geweldig, alles Studio 100 figuren kwam langs. En op het eind dan nog K3, Kaylinn stond heerlijk mee te dansen. Foto's volgen, krijg ze zaterdag van Diane die haar camera mee had.

Verder weinig nieuws hier, dus een kort logje vandaag. Geniet allemaal van de zon !!

3 reacties op “Bijna vakantie….

  • Heerlijk meid dat jullie bijna vakantie hebben…hier heb ik ze al bijna een week thuis…daarna nog 7 weken..hahahha..lang he?
    Ben jij jarig geweest? Oei…dan heb ik je vergeten te feliciteren geloof ik…alsnog van harte hoor!
    Je hebt een leuk verjaardagsuitje gehad zo!

    Heb een fijne avond!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

