Turnen

Gepubliceerd 26 juni 2010 door Sannie

Vandaag was dan de laatste keer Peuterturnen voor de vakantie. Van 10 tot 11 kwamen nu alle twee de groepen. Ik vond het wel een beetje vreemd zo veel kinderen. We hebben wat foto's al zijn ze niet allemaal even duidelijk, beetje raar licht in de zaal en ik ga natuurlijk ook heel snel hihihi. Maar ik vond het weer heel leuk, zeker na de les. Want net als de andere kindjes kreeg ik een Turnbrevet uitgereikt door de Schepen (wethouder) van sport. Na de zomervakantie ga ik weer elke week turnen want ik vind het heel leuk bij Juf Nancy 

5 reacties op “Turnen

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

