Schoolreisje !!

Gepubliceerd 23 juni 2010 door Sannie

Afgelopen maandag was het dan zover : ik mocht op schoolreisje ! Met de bus gingen we naar Koersels Kapelleke waar een grote buitenspeeltuin is. De mama’s mochten ook mee, die gingen met de auto’s achter ons aan. ik vond het super leuk, was mijn eerste uitje met school. We hebben lekker gespeeld in het zand, geklommen, van de schuif af (glijbaan) en tussen de middag frieten met een frikandel gegeten. Kortom een leuk dagje uit ! We waren allemaal best wel moe toen we om 15.00 weer bij school waren. Lag vroeg op bed en heb heerlijk geslapen. Nu nog een klein weekje school en dan vakantie. Mama zei al dat er nog veel meer groet speeltuinen in de buurt zijn, zij heeft van een andere mama een lijstje gekregen. Als we die allemaal gaan bezoeken komen we de zomervakantie wel door!

5 reacties op “Schoolreisje !!

  • Nou, Kaylinn, volgens mij smaakte dat eerste uitje met school naar meer. Fijn dat je het zo leuk gehad hebt en wat een fijn vooruitzicht: van de zomer nog meer grote speeltuinen!!

  • Wat een leuk schoolreisje heb je gehad, leuke foto’s (vraagje: hoe krijgt iedereen die foto bij hun reactie weet ji jdat? bij mij is het een blauw plaatje)

    Groetjes melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

